Návrh komunikační strategie Ministerstva zahraničních věcí České republiky – Kristýna Lekešová
Kristýna Lekešová
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie Ministerstva zahraničních věcí České republiky
Draft communication strategy for the Ministry of Foreign Affairs of the Czech Republic
Anotace:
Cílem diplomové práce je navržení komunikační strategie pro Ministerstvo zahraničních věcí České republiky, která má vést k zefektivnění komunikace s veřejností, zlepšení image ministerstva a zvýšení návštěvnosti komunikačních kanálů. V teoretické části práce je interpretován význam a specifika komunikační strategie ve veřejné správě. Náplní praktické části je obsahová analýza dosavadní komunikace …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to design a communication strategy for the Ministry of Foreign Affairs of the Czech Republic to achieve more efficient communication with the public, improve the image of the ministry and increase traffic to communication channels. The theoretical part of the thesis interprets the meaning and specifics of communication strategy in public administration. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87006
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Oldřich Vávra
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87006
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Evaluation of Marketing Communication Channels of Toyota Czech Republic
Petra Jílková -
Measurement of multi-antenna communication channels - study of upper bound channel capacity based on eigenvalue decomposition
Tomáš Janák -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová