Anastasiia Nasanovich

Diplomová práce

Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis

Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anotace:
Abstrakt Krizoví manažeři věří v hodnotu dobré předkrizové reputace. Předchozí pověst může chránit organizaci během krize. Tato diplomová práce se zaměřuje na vnímání a postoj spotřebitelů při zjištění, že se nechtěně účastnili skandálu Volkswagen Dieselgate. Výzkum také zkoumá, zda je náklonost ke značce faktorem při nákupu spotřebitelů ve chvíli, kdy společnost zasáhla rozsáhlá negativní mediální …více
Abstract:
Abstract Crisis managers believe in the value of a favourable, pre-crisis reputation. The prior reputation can protect an organization during the crisis. This thesis focuses on consumers perception and attitude when finding out that they were unwillingly participating in Volkswagen Dieselgate. The research also investigates whether the brand attachment is a moderator of consumer purchase intention …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Marija Zlatić

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68931

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities