Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis – Anastasiia Nasanovich
Anastasiia Nasanovich
Diplomová práce
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anotace:
Abstrakt Krizoví manažeři věří v hodnotu dobré předkrizové reputace. Předchozí pověst může chránit organizaci během krize. Tato diplomová práce se zaměřuje na vnímání a postoj spotřebitelů při zjištění, že se nechtěně účastnili skandálu Volkswagen Dieselgate. Výzkum také zkoumá, zda je náklonost ke značce faktorem při nákupu spotřebitelů ve chvíli, kdy společnost zasáhla rozsáhlá negativní mediální …víceAbstract:
Abstract Crisis managers believe in the value of a favourable, pre-crisis reputation. The prior reputation can protect an organization during the crisis. This thesis focuses on consumers perception and attitude when finding out that they were unwillingly participating in Volkswagen Dieselgate. The research also investigates whether the brand attachment is a moderator of consumer purchase intention …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68931
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Marija Zlatić
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68931
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Vliv TikToku na nákupní chování spotřebitelů a jejich vztah ke značkám
Quynh Trang Nguyen -
Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo
Tereza Pecáková -
Chování zákazníka ve vztahu ke značce
Robert Henyš -
Mladí lidé a jejich vztah a loajalita ke značkám
Dominika Prchlíková -
Segmenty na českém automobilovém trhu ve vztahu ke značce
Sofie Krusová -
Chování spotřebitele ve vztahu ke značkám kvality potravin
Nikola Nevřivová -
Vztah mladých lidí ke značkám
Jana Klimentová -
Strategie pro změnu postojů zákazníků ke zvolené značce
Otakar Holubec