The effective advertisement through idle games towards university students and graduates – Jamil Neymatov
Jamil Neymatov
Diplomová práce
The effective advertisement through idle games towards university students and graduates
Efektivní reklama prostřednictvím idle her pro vysokoškoláky a absolventy.
Anotace:
Herní průmysl a zejména pak mobilní hry, které získávají stále větší a větší význam a stávají se největším a nejlukrativnějším odvětvím v rámci celého herního trhu. Se všemi novými experimentálními žánry, které vzešly z mobilního hraní se idle hry, přestože začaly jako vtip staly fenoménem. Stejně tak jako mnoho F2P her jedním z nejdůležitějších monetizačních nástrojů, které mají obchodníci s idle …víceAbstract:
The gaming industry, and mobile gaming, in particular, is becoming increasingly significant and grows to be the largest and most lucrative industry on the market. With all the new experimental genres emerging from mobile gaming as a whole, idle games, although started as a joke, became a trending phenomenon. Furthermore, as it is common among the F2P games, one of the vital monetization tools that …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84825
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 10. 2021
- Vedoucí: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Aleksander Growth
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84825
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v okrese Louny, sociální marketing Úřadu práce v Lounech
Nikola Hofmanová -
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v Praze, sociální marketing úřadů práce v Praze
Kristýna Petráková -
Zaměstnanost absolventů vysokých škol v Praze, sociální marketing úřadu práce
Tereza Fialová -
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v regionu Vysočina, sociální marketing úřadů práce
Andrea Zápotočná -
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v Karlovarském kraji, sociální marketing úřadů práce
Kamila Kamenčuková -
Personální marketing se zaměřením na absolventy vysokých škol
Jana VALÁŠKOVÁ -
„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
Tereza Hálová -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan