The effective advertisement through idle games towards university students and graduates – Jamil Neymatov
Jamil Neymatov
Master's thesis
The effective advertisement through idle games towards university students and graduates
Efektivní reklama prostřednictvím idle her pro vysokoškoláky a absolventy.
Abstract:
Herní průmysl a zejména pak mobilní hry, které získávají stále větší a větší význam a stávají se největším a nejlukrativnějším odvětvím v rámci celého herního trhu. Se všemi novými experimentálními žánry, které vzešly z mobilního hraní se idle hry, přestože začaly jako vtip staly fenoménem. Stejně tak jako mnoho F2P her jedním z nejdůležitějších monetizačních nástrojů, které mají obchodníci s idle …moreAbstract:
The gaming industry, and mobile gaming, in particular, is becoming increasingly significant and grows to be the largest and most lucrative industry on the market. With all the new experimental genres emerging from mobile gaming as a whole, idle games, although started as a joke, became a trending phenomenon. Furthermore, as it is common among the F2P games, one of the vital monetization tools that …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84825
Thesis defence
- Date of defence: 14. 10. 2021
- Supervisor: Ludmila Štěrbová
- Reader: Aleksander Growth
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEYMATOV, Jamil. \textit{The effective advertisement through idle games towards university students and graduates}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2021. Available from: https://theses.cz/id/49jswe/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84825
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v okrese Louny, sociální marketing Úřadu práce v Lounech
Nikola Hofmanová -
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v Praze, sociální marketing úřadů práce v Praze
Kristýna Petráková -
Zaměstnanost absolventů vysokých škol v Praze, sociální marketing úřadu práce
Tereza Fialová -
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v regionu Vysočina, sociální marketing úřadů práce
Andrea Zápotočná -
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v Karlovarském kraji, sociální marketing úřadů práce
Kamila Kamenčuková -
Personální marketing se zaměřením na absolventy vysokých škol
Jana VALÁŠKOVÁ -
Novinová inzerce jako forma seznámení ve druhé polovině 19. století
Jiří Gatnar -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan