Jamil Neymatov

Master's thesis

The effective advertisement through idle games towards university students and graduates

Efektivní reklama prostřednictvím idle her pro vysokoškoláky a absolventy.
Abstract:
Herní průmysl a zejména pak mobilní hry, které získávají stále větší a větší význam a stávají se největším a nejlukrativnějším odvětvím v rámci celého herního trhu. Se všemi novými experimentálními žánry, které vzešly z mobilního hraní se idle hry, přestože začaly jako vtip staly fenoménem. Stejně tak jako mnoho F2P her jedním z nejdůležitějších monetizačních nástrojů, které mají obchodníci s idle …more
Abstract:
The gaming industry, and mobile gaming, in particular, is becoming increasingly significant and grows to be the largest and most lucrative industry on the market. With all the new experimental genres emerging from mobile gaming as a whole, idle games, although started as a joke, became a trending phenomenon. Furthermore, as it is common among the F2P games, one of the vital monetization tools that …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 10. 2021
  • Supervisor: Ludmila Štěrbová
  • Reader: Aleksander Growth

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84825