Učitelské pojetí práv dítěte v primární edukaci – Erika Nedomová
Erika Nedomová
Diplomová práce
Učitelské pojetí práv dítěte v primární edukaci
Teacher's Conception of Children's Rights in Primary Education
Anotace:
Tato diplomová práce zjišťuje názory učitelů na práva dítěte v primární edukaci. Cílem je identifikovat, jak učitelé vnímají práva dětí a jejich uplatňování v primární edukaci a jaký je názor učitelů na to, zda participace žáků může vést ke zkvalitnění výuky. V první části se věnuji vysvětlení teoretických východisek k dané problematice. Praktická část představuje výzkumné šetření, které tvoří expertní …víceAbstract:
This thesis investigace teachers' views on children's rights in primary education. The aim is to identify teachers' perceptions of children's rights and their implementation in primary education and teachers' views on whether pupil participation can lead to improvement in teaching. In the first part I explain the theoretical background to the issue. The practical part is a research investigation consisting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nedomová, Erika. Učitelské pojetí práv dítěte v primární edukaci. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy