Bc. Petra Minaříková

Diplomová práce

Chanel a jeho marketingová strategie v psychologických souvislostech péče o zákazníka

Chanel and its marketing strategy in the psychological context of customer care
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení a navržení doporučení pro zlepšení péče o zákazníky v rámci marketingové strategie společnosti Chanel na českém trhu. Práce ústí analýzou současné marketingové strategie na českém trhu, včetně analýzy obratů následované vyhodnocením a doporučením zlepšení péče o zákazníky.
Abstract:
The aim of this thesis is the evaluation and recommendation for improvement of customer care in the marketing strategy of Chanel on the Czech market.The thesis results with analyzing current marketing strategy on the Czech market including analysis of turnovers followed by evaluation and recommendations for improvement of the customer care.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace