Bc. Juliana Terézia Potoczká

Master's thesis

Tvorba osobného brandu online coacha

Tvorba osobního brandu online kouče
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá klíčovými aspekty a významem osobní značky v digitálním prostředí, především v oblasti online koučinku. Práce podrobně zkoumá procesy a strategie, které online kouči využívají k budování a posilování své osobní značky. Teoretická část práce definuje základní pojmy jako brand, osobní brand a branding, klade důraz na autenticitu a strategickou prezentaci osobnosti v online …more
Abstract:
This thesis addresses the key aspects and significance of personal branding in the digital environment, especially in the field of online coaching. It thoroughly examines the processes and strategies that online coaches use to build and strengthen their personal brands. The theoretical part of the thesis defines fundamental concepts such as brand, personal brand, and branding, emphasizing authenticity …more
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá kľúčovými aspektmi a významom osobnej značky v digitálnom prostredí, predovšetkým v oblasti online koučingu. Práca podrobne skúma procesy a stratégie, ktoré online kouči využívajú na budovanie a posilňovanie svojej osobnej značky. Teoretická časť práce definuje základné pojmy ako brand, osobný brand a branding, kladie dôraz na autenticitu a strategickú prezentáciu osobnosti …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Reader: Petr Novák, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

NEWTON University

Master programme:
Management