Tvorba osobného brandu online coacha – Bc. Juliana Terézia Potoczká
Bc. Juliana Terézia Potoczká
Master's thesis
Tvorba osobného brandu online coacha
Tvorba osobního brandu online kouče
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá klíčovými aspekty a významem osobní značky v digitálním prostředí, především v oblasti online koučinku. Práce podrobně zkoumá procesy a strategie, které online kouči využívají k budování a posilování své osobní značky. Teoretická část práce definuje základní pojmy jako brand, osobní brand a branding, klade důraz na autenticitu a strategickou prezentaci osobnosti v online …moreAbstract:
This thesis addresses the key aspects and significance of personal branding in the digital environment, especially in the field of online coaching. It thoroughly examines the processes and strategies that online coaches use to build and strengthen their personal brands. The theoretical part of the thesis defines fundamental concepts such as brand, personal brand, and branding, emphasizing authenticity …moreAbstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá kľúčovými aspektmi a významom osobnej značky v digitálnom prostredí, predovšetkým v oblasti online koučingu. Práca podrobne skúma procesy a stratégie, ktoré online kouči využívajú na budovanie a posilňovanie svojej osobnej značky. Teoretická časť práce definuje základné pojmy ako brand, osobný brand a branding, kladie dôraz na autenticitu a strategickú prezentáciu osobnosti …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Reader: Petr Novák, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Management
Theses on a related topic
-
Využití informačních technologií v online koučování s akcentem k managerské praxi
Filip Sedláček -
Podnikatelský záměr založení online koučink platformy pro sportovce
Martin Unger -
Business model pro osobní a on-line coaching
Patrik Kaňka -
Sociální sítě jako marketingový nástroj fitness trenéra
Lam Nhat Truong Do