Bc. Juliana Terézia Potoczká

Diplomová práce

Tvorba osobného brandu online coacha

Tvorba osobního brandu online kouče
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá klíčovými aspekty a významem osobní značky v digitálním prostředí, především v oblasti online koučinku. Práce podrobně zkoumá procesy a strategie, které online kouči využívají k budování a posilování své osobní značky. Teoretická část práce definuje základní pojmy jako brand, osobní brand a branding, klade důraz na autenticitu a strategickou prezentaci osobnosti v online …více
Abstract:
This thesis addresses the key aspects and significance of personal branding in the digital environment, especially in the field of online coaching. It thoroughly examines the processes and strategies that online coaches use to build and strengthen their personal brands. The theoretical part of the thesis defines fundamental concepts such as brand, personal brand, and branding, emphasizing authenticity …více
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá kľúčovými aspektmi a významom osobnej značky v digitálnom prostredí, predovšetkým v oblasti online koučingu. Práca podrobne skúma procesy a stratégie, ktoré online kouči využívajú na budovanie a posilňovanie svojej osobnej značky. Teoretická časť práce definuje základné pojmy ako brand, osobný brand a branding, kladie dôraz na autenticitu a strategickú prezentáciu osobnosti …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Oponent: Petr Novák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Magisterský studijní program:
Management