Vliv reklamy na zákazníka při výběru dodavatele elektrické energie – Adéla Selingerová
Adéla Selingerová
Bachelor's thesis
Vliv reklamy na zákazníka při výběru dodavatele elektrické energie
The effect of advertising on the customer by the selection of the electricity suppliers
Abstract:
Selingerová, A. Vliv reklamy na zákazníka při výběru dodavatele elektrické energie. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Cílem mé bakalářské práce je zjistit vlivy, působící spotřebitelovo chování a rozho-dování. Zároveň také zjistit motivy, které zákazníka dokážou zaujmout a které od-radit. Práce je rozdělena do dvou částí. V první, teoretické části, se seznamujeme s pojmy, zejména …moreAbstract:
Selingerová, A. The effect of advertising on the customer by the selection of the electricity suppliers. Bachelor thesis. Brno: Mendel's University in Brno, 2014. The aim of my Bachelor thesis is to determine the effects that affect consumer's behaviour and decision making. Simultaneously is important to identify the mo-tives, which can interest the customer and which ones discourage them. The thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2015
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jana Dundelová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SELINGEROVÁ, Adéla. \textit{Vliv reklamy na zákazníka při výběru dodavatele elektrické energie}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/49zucd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
Andrea Janečková -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
Juice and nectar consumer behaviour. Marketing research in cooperation with Pfanner, spol. s r. o.
Alena Caisová -
Analýza spotřebitelského chování v oblasti využití elektrické energie
Karolína Ducháčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights