Komunikační mix Solitea CDL, a.s. v kontextu employer brandingu – Carina CHIOROGLO
Carina CHIOROGLO
Bakalářská práce
Komunikační mix Solitea CDL, a.s. v kontextu employer brandingu
Communication mix of Solitea CDL, a.s. in the context of the employer branding
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout pro Solitea CDL, a.s. v Ústí nad Labem takový komunikační mix se zaměřením na absolventy vysokých škol IT oboru na Přírodovědecké fakultě a ekonomického oboru na Fakultě sociálně ekonomické Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, který napomůže propagovat společnost jako perspektivního zaměstnavatele v IT oboru a napomůže k získání nových zaměstnanců …víceAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to suggest to Solitea CDL, a.s. in Ústí nad Labem a communication mix focusing on university graduates of the IT field at the Faculty of Science and Economics field at the Faculty od Socio-economic University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, which will help to promote the company as a prospective employer in the IT field and help to attract new employees …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHIOROGLO, Carina. \textit{Komunikační mix Solitea CDL, a.s. v kontextu employer brandingu}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/4a0m2v/.
Jak správně citovat práci
CHIOROGLO, Carina. Komunikační mix Solitea CDL, a.s. v kontextu employer brandingu. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh zefektívnenia náboru pracovníkov firmy s využitím konceptu employer branding
Ivana Sopirová -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Evelina Matkovčíková -
Nábor zaměstnanců a employer branding vybrané společnosti
Helena Karhánková -
Employer branding vybraných vinařských podniků
Tereza Koutná -
Attracting the right candidates: Employer and employee branding in job advertisements
Jan NOSEK -
Employer branding of the pharmaceutical companies as a tool for recruitment students and recent graduates for business-related positions
Alla Strakhova -
Employer Branding: marketingový přístup k HR
Hana Pavlíčková -
Komunikační mix dané společnosti
Klára Hloupá