Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu – Bc. Gabriel Kahoun
Bc. Gabriel Kahoun
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zjišťováním spokojenosti zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu X v oblasti organizování svatebních obřadů. Ke zjištění spokojenosti bylo použito několik různých metod určených ke sběru dat, bylo pracováno s výběrovým vzorkem respondentů. Sběr dat byl prováděn prostřednictvím dotazníkového šetření, osobních rozhovorů a analýzy recenzí. Z výsledků analýz vyplývá, že …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on determining customer satisfaction in a chosen business entity in the field of wedding ceremonies. Several different methods of data collection were used to determine satisfaction; data collection was carried out through questionnaire surveys, personal interviews and analyzes. The result of the analyzes shows that the business is interesting for customers, especially location …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/o2264/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 9. 2019
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Reader: Ing. Jana Řeháčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAHOUN, Gabriel. \textit{Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2019. Available from: https://theses.cz/id/4a9bug/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Projekt na zlepšení spokojenosti zákazníků ve vybraném penzionu
Kateřina Hanáčková -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Zajišťování společenských akcí - svatby
Petra Svobodová -
Návrh mobilní aplikace pro vyhledávání dodavatelů služeb spjatých s pořádáním svatby
Diana Dittrichová -
Podnikatelský záměr služby koordinace svateb
Barbora Dombková