Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů – Bc. Jana Širůčková
Bc. Jana Širůčková
Diplomová práce
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Inquiry-based teaching on elementary school with Modules
Anotace:
Diplomová práce se zabývá badatelsky orientovanou výukou fyziky, se zaměřením na využití modulů. Badatelsky orientovaná výuka je forma výuky, kdy žákovi není látka předávána pouze frontálním způsobem, ale žák je aktivně zapojen do řešení problematiky. V roli výzkumníka vyslovuje hypotézy, provádí experimenty a činí závěry. Cílem diplomové práce je zjistit, jak badatelsky orientovanou výuku prožívá …víceAbstract:
This thesis deals with inquiry-based science education and its focus on the possibilities of using modules which originate in the project PROFILES. Inquiry-based science education is a form of teaching. Students do not obtain information only in frontal way, they are actively involved in solving problems. Students hypothesize, execute experiments and draw conclusions in the role of a researcher. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s43rf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: RNDr. Jindřiška Svobodová, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Eva Trnová, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství fyziky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Aspekty a využití aktivizujících metod v programech science centra
Nikola Krajčiová -
Možnosti realizace badatelsky orientovaného vzdělávání v hodinách prvouky
Adéla Soukupová -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky s využitím LEGO Mindstorms Robot Inventor
Dominik FROLÍK -
Prostorová akustika učebny
Pavel Turek