Marketingová strategie společnosti Česká spořitelna, a.s. – Aneta Strnadová
Aneta Strnadová
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti Česká spořitelna, a.s.
Marketing strategy of Česká spořitelna, a.s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popsat a zhodnotit marketingovou strategii České spořitelny, a.s. V první části se práce věnuje samotnému pojmu marketing, jeho definici a význam v dnešním světě. Je zde věnována pozornost marketingové a komerční komunikaci. Praktická část je zaměřena na současný stav České spořitelny, a.s. v bankovním sektoru, a především na její aktuální marketingovou strategii. Česká …víceAbstract:
The objective of this thesis is to describe and evaluate the marketing strategy of Česká spořitelna, a.s. First part is about marketing, the definition and what it means in an actual modern world. Next part is focused on marketing and commercial communication. The practical part is mainly about Česká spořitelna, a.s. and its position in the banking market. Česká spořitelna, a.s. is compared with its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81216
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2020
- Vedoucí: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81216
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingová strategie spol. Česká spořitelna
Nikol Moravcová