Jan Řebíček

Bachelor's thesis

Kreativní procesy v agenturách

Creative Processes in Advertising Agencies
Abstract:
Práce se zabývá vědeckou oblastí designového smýšlení. Zkoumá úlohu a postup tvůrce potažmo tvůrčího týmu při vypracování kreativního konceptu jakožto jednoho z klíčových výstupů při tvorbě marketingové komunikace. Hlavním výstupem této práce je hypotéza optimálního kreativního procesu spojující procesní i kreativní pohled na problematiku tvorby kreativního konceptu. Aby bylo možné stanovit hypotézu …more
Abstract:
Author in this design-thinking based thesis examines the role and procedure of creative teams participating in the production of one of the main parts of marketing communication - the creative concept. The key output of this thesis is the assessment of optimal creative process hypothesis based on connecting both the procedural and creative view of marketing communication. In order to assess the hypothesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 10. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2017
  • Supervisor: Zdeněk Vondra
  • Reader: Adam Troják

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69806