Jan Řebíček
Bakalářská práce
Kreativní procesy v agenturách
Creative Processes in Advertising Agencies
Anotace:
Práce se zabývá vědeckou oblastí designového smýšlení. Zkoumá úlohu a postup tvůrce potažmo tvůrčího týmu při vypracování kreativního konceptu jakožto jednoho z klíčových výstupů při tvorbě marketingové komunikace. Hlavním výstupem této práce je hypotéza optimálního kreativního procesu spojující procesní i kreativní pohled na problematiku tvorby kreativního konceptu. Aby bylo možné stanovit hypotézu …víceAbstract:
Author in this design-thinking based thesis examines the role and procedure of creative teams participating in the production of one of the main parts of marketing communication - the creative concept. The key output of this thesis is the assessment of optimal creative process hypothesis based on connecting both the procedural and creative view of marketing communication. In order to assess the hypothesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69806
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Adam Troják
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69806
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj audiovizuální produkce a aplikace jejich procesů na studentském filmu
Tereza Slabejová -
Produkce hudebních videoklipů\\Pomocný manuál pro produkční-začátečníky
Ganna Kovtun -
Multimediální komunikace
Zdeněk Vondra -
Využití multimediální komunikace v marketingovém mixu podniku
Jan Astl -
Identita a on-line komunikace kreativního střediska pro znevýhodněnou mládež
Jekatěrina Jefremova -
Vizuální komunikace hudebního festivalu
Kristýna Gežová -
1. Teoretická část:\nl{}Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Czechoslovak\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Kim Adamjáková -
Příručka beztextové komunikace
Martin Egrt