Jan Řebíček

Bakalářská práce

Kreativní procesy v agenturách

Creative Processes in Advertising Agencies
Anotace:
Práce se zabývá vědeckou oblastí designového smýšlení. Zkoumá úlohu a postup tvůrce potažmo tvůrčího týmu při vypracování kreativního konceptu jakožto jednoho z klíčových výstupů při tvorbě marketingové komunikace. Hlavním výstupem této práce je hypotéza optimálního kreativního procesu spojující procesní i kreativní pohled na problematiku tvorby kreativního konceptu. Aby bylo možné stanovit hypotézu …více
Abstract:
Author in this design-thinking based thesis examines the role and procedure of creative teams participating in the production of one of the main parts of marketing communication - the creative concept. The key output of this thesis is the assessment of optimal creative process hypothesis based on connecting both the procedural and creative view of marketing communication. In order to assess the hypothesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
  • Vedoucí: Zdeněk Vondra
  • Oponent: Adam Troják

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69806