Jana Smolíková

Master's thesis

Návrh marketingové strategie pro start-up projekt Codo

Proposal of a marketing strategy for a start-up project Codo
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce byl návrh marketingové strategie pro novou aplikaci Codo, aby mohla vstoupit na trh. Důležité bylo zjistit postoj respondentů k problémům, které má Codo řešit, a určit hlavní cílový segment zákazníků. Pro tyto účely byl proveden marketingový kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 225 respondentů. Tato práce začíná teoretickým základem …more
Abstract:
The main objective of this thesis was to propose a marketing strategy for the new Codo application so that it could enter the market. It was important to find out the attitude of the respondents to the problems that Codo is supposed to solve and to determine the main target segment of customers. For these purposes, quantitative marketing research was conducted using a questionnaire survey, in which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 9. 2023
  • Supervisor: Jan Mareš
  • Reader: Nina Bočková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91324