Tomáš Dostál
Bachelor's thesis
Humor v reklamě
Humor in advertising
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na situaci humorné reklamy v České republice. Práce je rozdělená na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část představuje reklamu a masová média, kterými je reklama šířena, formuluje vznik humoru v reklamě, definuje humor a jeho teorie, formy a komponenty humoru, popisuje faktory ovlivňující přijetí humoru v reklamě. Praktická část vyhodnocuje průzkum příjemců …moreAbstract:
This thesis focuses on the situation humorous advertising in the Czech Republic. The work is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part introduce advertising and mass media, where advertising often takes place. The theoretical part formulates the emergence of humor in advertising, the work defines humor and his theory, components and forms of humor, describes the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2012
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Martin ZIELINA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dostál, Tomáš. Humor v reklamě. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Humor jako nástroj reklamy
Lukáš Smička -
Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení
Petr Krygel -
Komika a humor v reklame
Adriana Hrušková -
Humor a erotika v TV reklamě
Thi Nam Binh Ninhová -
Humor v reklamě
Tomáš Dostál
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights