LAGRONOVÁ, Šárka. \textit{Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele}. Online. Master's thesis. Praha: College of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/4b8l6k/.
LAGRONOVÁ, Šárka. <i>Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele</i>. Online. Master's thesis. Praha: College of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/4b8l6k/.
LAGRONOVÁ, Šárka. Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele. Online. Master's thesis. Praha: College of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/4b8l6k/.
@MastersThesis{Lagronova2021thesis,
AUTHOR = "Lagronová, Šárka",
TITLE = "Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele [online]",
YEAR = "2021 [cit. 2024-10-05]",
TYPE = "Master's thesis",
SCHOOL = "College of Economics and ManagementPraha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/4b8l6k/",
}
@MastersThesis{Lagronova2021thesis,
AUTHOR = {Lagronová, Šárka},
TITLE = {Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele},
YEAR = {2021},
TYPE = {Master's thesis},
INSTITUTION = {College of Economics and Management},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/4b8l6k/},
URL_DATE = {2024-10-05},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Lagronová
| jméno = Šárka
| instituce = College of Economics and Management
| titul = Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
| url = https://theses.cz/id/4b8l6k/
| typ práce = Master's thesis
| vedoucí =
| rok = 2021
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-10-05
| poznámka =
| jazyk =
}}