Michaela Dvořáková

Bachelor's thesis

Event marketing jako součást brand buildingu dané značky

Event Marketing as a Component of Brand Building
Abstract:
Předmět této bakalářské práce je event marketing jako součást brand buildingu dané značky. V teoretické části jsou vymezené pojmy spojené s brand buildingem a event marketingem. Praktická část se zaměřuje na rozbor a výzkum vybraného eventu a do jaké míry mají eventové aktivity vliv na vnímání značky návštěvníkem. Prostřednictvím provedení dotazníkového šetření jsou na konci praktické části zodpovězeny …more
Abstract:
The subject of this thesis is Event marketing as a part of a brand building. The theoretical part talks about concepts closely connected to brand building and event marketing. The practical part is focused on analysis and research of a specific event, and to what extend are event activities influencing the customer's view of a certain brand. The research questions are answered at the end of the practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Martin Kazík

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dvořáková, Michaela. Event marketing jako součást brand buildingu dané značky. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications