Veronika Pavelková

Bakalářská práce

Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky

Event Marketing at Mattoni and its Impact on Brand Perception
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem, jakožto nástrojem brandbuildingu dané značky. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy, o které se následně opírá část praktická. Jedná se o pojmy související s event marketingem a značkou, jakožto brandem. Praktická část se zabývá analýze značky Mattoni, která byla pro tuto práci zvolena. Analýza je provedena na základech stanovených v teoretické …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with event marketing as a tool for brand building. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts, which are then based on the practical part. These are concepts related to event marketing and branding. The practical part deals with the analysis of the Mattoni brand, which was chosen for this thesis. The analysis is carried out on the basis set out in the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Martin Kazík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pavelková, Veronika. Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace