Marketing aktivity komerčných bánk – Bc. Andrea Križáková
Bc. Andrea Križáková
Bakalářská práce
Marketing aktivity komerčných bánk
Marketing activities of the commercial banks
Abstract:
In our bachelor work we tried to bring closer the themes of marketing activities of commercial banks in Slovakia. In the analytical part we focus on communication with the customer and commercial activities of the tree biggest banks in our country. In the present diploma thesis we attempt to define the terms of the marketing as a theoretical aspect for later practical analysis. Analyses itself describes …víceAbstract:
V bakalárskej práci sa zameriavame na problematiku marketingových aktivít komerčných bánk na Slovensku. Analýza je zameraná na komunikáciu so zákazníkom a reklamné aktivity troch najväčších bánk na našom území. Teoretická časť v sebe zahŕňa jednotlivé zovšeobecňujúce poznatky marketingu, ako východiská pre jej praktickú analýzu. Samotná analýza popisuje tak možnosti distribučných sietí, ako aj využívaných …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/o31gl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Jozef Porvazník, PhD.
- Oponent: Ing. Darina Vološinová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing služieb vo vybranom podniku v podmienkach Slovenskej republiky
Monika Nosáľová -
Bankovní marketing
Ľubomír Jalovičiar -
Marketingová komunikácia a distribúcia v komerčnej banke
Monika Demeterová -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová -
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová -
Oceňování lesa - porovnání oceňovacích metod v ČR - cena zjištěná, cena obvyklá.
Dominika Loskotová -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Obvyklá cena nemovitostí - teorie a česká praxe
Dominika Čadeni