Bc. Andrea Križáková
Bachelor's thesis
Marketing aktivity komerčných bánk
Marketing activities of the commercial banks
Abstract:
In our bachelor work we tried to bring closer the themes of marketing activities of commercial banks in Slovakia. In the analytical part we focus on communication with the customer and commercial activities of the tree biggest banks in our country. In the present diploma thesis we attempt to define the terms of the marketing as a theoretical aspect for later practical analysis. Analyses itself describes …moreAbstract:
V bakalárskej práci sa zameriavame na problematiku marketingových aktivít komerčných bánk na Slovensku. Analýza je zameraná na komunikáciu so zákazníkom a reklamné aktivity troch najväčších bánk na našom území. Teoretická časť v sebe zahŕňa jednotlivé zovšeobecňujúce poznatky marketingu, ako východiská pre jej praktickú analýzu. Samotná analýza popisuje tak možnosti distribučných sietí, ako aj využívaných …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 6. 2009
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/o31gl/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Jozef Porvazník, PhD.
- Reader: Ing. Darina Vološinová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRIŽÁKOVÁ, Andrea. \textit{Marketing aktivity komerčných bánk}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2009. Available from: https://theses.cz/id/4bbotm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Marketing služieb vo vybranom podniku v podmienkach Slovenskej republiky
Monika Nosáľová -
Bankovní marketing
Ľubomír Jalovičiar -
Marketingová komunikácia a distribúcia v komerčnej banke
Monika Demeterová -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová -
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová -
Oceňování lesa - porovnání oceňovacích metod v ČR - cena zjištěná, cena obvyklá.
Dominika Loskotová -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Obvyklá cena nemovitostí - teorie a česká praxe
Dominika Čadeni