Projektová výuka a vztah dětí k domovu, k místu, kde žijí – Mgr. Hana Cupáková
Mgr. Hana Cupáková
Diplomová práce
Projektová výuka a vztah dětí k domovu, k místu, kde žijí
Project education and children's relationship to home, place where they live
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, zda a jak projektová výuka ovlivní vztah dětí k domovu, k místu, kde žijí. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmu domov, dále na hodnoty dětí, žákovy prekoncepty a koncepty učiva a také na výukové metody v oblasti výuky tématu domov (zejména na projektovou výuku a integrovanou tematickou výuku). V praktické části diplomové práce jsou zpracovány a porovnány výsledky …víceAbstract:
The aim of the thesis is to find out whether and how the project education affects children´s relationship to home, the place where they live. The theoretical part is focused on defining the concept of home, as well as on the children´s values, pupils' preconceptions and concepts of the syllabus and also on the teaching methods in teaching the topic Home (especially on project education and integrated …víceKlíčová slova
Domov rodina hodnoty postoje hodnotová orientace hodnotový systém prekoncepty a koncepty učiva projektová výuka integrovaná tematická výuka home family values attitudes value orientation value system preconcepts and concepts of the syllabus project education integrated thematic education
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l7vim/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Prekoncepty a koncepty žáků v tepelných jevech a podpora tvorby fyzikálních pojmů u žáků s užitím ICT
Renata SPUSTOVÁ -
Prekoncepty a koncepty žáků v tepelných jevech a podpora tvorby fyzikálních pojmů u žáků s užitím ICT
Renata SPUSTOVÁ -
Integrovaná tematická výuka - využití modelu v 1. ročníku základní školy
Nikol Říhová -
Integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ
Jana Němcová -
Integrovaná témata ve výuce na základní škole
Alena Drábková -
Integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ
Lenka Hubená -
Integrovaná tematická výuka a její uplatnění v primárním vzdělávání.
Šárka STUMPFOVÁ -
Integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ
Veronika Šulcová