Lucie Koliševová

Diplomová práce

Marketingová strategie franchisingového řetězce

Marketing strategy of a franchise chain
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií franchisingového řetězce a jako příklad uvádí francouzskou společnost Yves Rocher, která je známá svými rozličnými marketingovými aktivitami a především svým věrnostním programem. Cílem práce je detailně popsat fungování franchisingového řetězce na českém trhu na příkladu společnosti Yves Rocher, vyhodnotit její marketingovou strategii a prostřednictvím …více
Abstract:
This Master's thesis deals with the marketing strategy of a franchise chain illustrated by the example of Yves Rocher, a French company known for its various marketing activities and above all its loyalty program. The objective of this thesis is to describe in detail how a franchise chain works in the Czech market and illustrate it by the example of Yves Rocher company, to evaluate its marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37408

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod