Marketingová strategie franchisingového řetězce – Lucie Koliševová
Lucie Koliševová
Diplomová práce
Marketingová strategie franchisingového řetězce
Marketing strategy of a franchise chain
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií franchisingového řetězce a jako příklad uvádí francouzskou společnost Yves Rocher, která je známá svými rozličnými marketingovými aktivitami a především svým věrnostním programem. Cílem práce je detailně popsat fungování franchisingového řetězce na českém trhu na příkladu společnosti Yves Rocher, vyhodnotit její marketingovou strategii a prostřednictvím …víceAbstract:
This Master's thesis deals with the marketing strategy of a franchise chain illustrated by the example of Yves Rocher, a French company known for its various marketing activities and above all its loyalty program. The objective of this thesis is to describe in detail how a franchise chain works in the Czech market and illustrate it by the example of Yves Rocher company, to evaluate its marketing strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37408
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37408
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Společenská odpovědnost kosmetické firmy Yves Rocher a její vliv na firemní image
Karolina Koutná -
Vnímání značky Yves Rocher
Karina Yegizbayeva -
Strategická analýza podniku Yves Rocher spol. s.r.o.
Aidana Zabigolla -
Strategická analýza společnosti Yves Rocher spol. s.r.o
Adelina Nikoliqi