Bc. Miroslava MIGOTOVÁ

Diplomová práce

Projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře

Project of implementation the electronic monitoring in a marchandising agency
Anotace:
Tématem této diplomové práce je projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře, která chce kvůli zvýšení konkurenceschopnosti zlepšit úroveň předávání informací mezi merchandisery a klienty. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy komunikace a podpory prodeje, a to především ve vztahu k merchandisingu. Definovány jsou také poznatky z informatiky týkající se informačních …více
Abstract:
Theme of this thesis is project of implementation of electronic monitoring in a merchandising agency which wants to improve level of information{\crq}s transmission between merchan-diser and clients and due to it increase its competitiveness. The theoretical part defines basic concepts of communication, and sales support and that especially in relation to merchandising. There is also defined knowledge …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor: 11010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MIGOTOVÁ, Miroslava. Projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2039

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.