Bc. Miroslava MIGOTOVÁ

Master's thesis

Projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře

Project of implementation the electronic monitoring in a marchandising agency
Abstract:
Tématem této diplomové práce je projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře, která chce kvůli zvýšení konkurenceschopnosti zlepšit úroveň předávání informací mezi merchandisery a klienty. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy komunikace a podpory prodeje, a to především ve vztahu k merchandisingu. Definovány jsou také poznatky z informatiky týkající se informačních …more
Abstract:
Theme of this thesis is project of implementation of electronic monitoring in a merchandising agency which wants to improve level of information{\crq}s transmission between merchan-diser and clients and due to it increase its competitiveness. The theoretical part defines basic concepts of communication, and sales support and that especially in relation to merchandising. There is also defined knowledge …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2009
Identifier: 11010

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MIGOTOVÁ, Miroslava. Projekt zavedení elektronického monitoringu v merchandisingové agentuře. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2039

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.