Josef KAMENEC

Bachelor's thesis

Doporučení ke zvýšení kvality poprodejních služeb ve společnosti LAPP KABEL s.r.o.

Recommendations to improve the quality of after-sales services at LAPP KABEL Ltd
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií a praxí prodejních a poprodejních procesů. Snaží se o zodpovězení základních otázek týkajících se jednotlivých fází prodejního a poprodejního procesu. Zdůrazňuje důležitost budování dobrých vztahů se zákazníky a nutnost kontinuál-ního zlepšování procesu péče o zákazníky. Teoretické poznatky práce aplikuje na sledova-ný subjekt, společnost LAPP KABEL s.r.o., kde …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the theory and praxis of sales and after-sales service. It tries to answer basic issues covers the various stages of sales and after-sales service. It stresses an importance of building good relations with customers and the need for continuous im-provement of customer care process. Theoretical knowledge is applied to the monitoring of business subject, LAPP KABEL Ltd …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2009
Identifier: 11800

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KAMENEC, Josef. Doporučení ke zvýšení kvality poprodejních služeb ve společnosti LAPP KABEL s.r.o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 05. 2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.