Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads – Bc. Michal Kolesár
Bc. Michal Kolesár
Diplomová práce
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Design and Optimization of PPC Campaigns for Exit Room Zlín in Programs Sklik and Google Ads
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na projekt online marketingové komunikace společnosti Exit Room Zlín. V rámci teoretické práce je řešena podstata online marketingové komunikace, její specifika a nástroje, které se při ní využívají včetně toho, co umožňují. Práce se zaměřu-je konkrétně na internetový marketing ve vyhledávačích pro vybranou společnost. V Analytické části je charakterizován samotný podnik …víceAbstract:
The master thesis is focusing on the project of online marketing communication in the company Exit Room Zlín. The theoretical part of the thesis deals with the core of online marketing communication and with its specifics and tools, that are used in, including the allowed facts. The work is focused specifically on the internet marketing in search engines for the selected company. The analytical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLESÁR, Michal. \textit{Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads} [online]. Zlín, 2020 [cit. 2021-04-16]. Dostupné z: https://theses.cz/id/0hnfts/. Diplomová práce. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. Vedoucí práce doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Jak správně citovat práci
Kolesár, Michal. Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Návrh Online marketingové komunikace pro vybranou firmu
Tomáš Dvořák -
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
Tomáš Podrazil -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Webový nástroj pro hodnocení online marketingové komunikace
David Brandejs -
Marketingová komunikace a online generace
Soňa Babánková -
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v online prostředí
Marek Šimr