Platforma Unity 5 – její vlastnosti a použití při vývoji 2D počítačové hry – Luboš Maťha
Luboš Maťha
Bakalářská práce
Platforma Unity 5 – její vlastnosti a použití při vývoji 2D počítačové hry
Platform Unity 5 – its properties and usage for development of 2D computer game
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje nástrojům pro podporu vývoje počítačových her. Je rozdělena na dvě části. První popisuje současnou situaci na trhu s herními vývojovými prostředími (game engines), konkrétně obsahuje analýzu a popis situace na tomto trhu. Druhá část je věnována jednomu konkrétnímu vývojovému prostředí a to Unity. V této části je popsáno toto vývojové prostředí, jeho GUI a základní komponenty …víceAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to focus on tools for game development support. This study is divided into two parts. The first part describes situation on the market with game engines, concretely it focuses on the analysis and description of the mentioned market. The subject of the second part is one concrete game engine, Unity. In this part its development environment is described and as well …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50392
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Rudolf Pecinovský
- Oponent: Martin Vondráček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50392
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Implementace elastického skrolování v herním vývojovém prostředí Unity
Lukáš Lízal -
Vývojové prostředí pro digitalizaci deskových her
Martin Golomb -
Vývoj počítačové hry v prostředí Clickteam Fusion 2.5+
Miroslav Goláň -
Nejvhodnější herní engine pro začátečníky
Lukáš Vacula -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
Comparison of Networking Solutions for Unity Game Engine
Martin Šepeľa -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč