K srovnání obecné a konkrétní regulace reklamy – Mgr. Petr Otrusina
Mgr. Petr Otrusina
Diplomová práce
K srovnání obecné a konkrétní regulace reklamy
General and Special Regulation of Advertising – Comparison
Anotace:
Diplomová práce se zabývá obecnou a konkrétní regulací reklamy. Nejprve pojednává o přednostech a omezeních obecné a konkrétní regulace. Následně zkoumá soukromoprávní úpravu reklamy v rámci nekalé soutěže, přičemž se zaměřuje především na generální klauzuli proti nekalé soutěži a podmínky její aplikace. Pozornost je věnována také takzvaným soudcovským skutkovým podstatám nekalé soutěže, dále pak úpravě …víceAbstract:
This thesis deals with general and special regulation of advertising. Introductory chapter of is devoted to comparison of pros and cons of general and particular (special) method of regulation. Following chapter describes regulation of advertising in private law within the scope of regulation of unfair competition, whereas it is focused mainly on general provision against unfair competition. Attention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hbvzo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2008
- Vedoucí: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Ochrana spotřebitele v reklamě
Marta Demyanchuk -
Ochrana spotřebitele v České republice a vliv klamavé reklamy
Anna Meierová -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Formy reklamy na sociálních sítích a ochrana spotřebitele
Jiří Žďárský -
Srovnávací reklama v ČR a v zahraničí
Adam Kurzok -
Porovnanie právnej úpravy klamlivej a porovnávacej reklamy v Českej republike a Nemecku
Erika Urdovičová -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Nekalá soutěž se zaměřením na klamavou a srovnávací reklamu
Nela Graclíková