Spotřebitelské chování návštěvníků esportových akcí – Bc. Marek Horňák
Bc. Marek Horňák
Diplomová práce
Spotřebitelské chování návštěvníků esportových akcí
Consumer behaviour within Esport Events
Anotace:
Tématem této diplomové práce je spotřebitelské chování návštěvníků esportových akcí. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy k pochopení tohoto tématu. Praktická část zkoumá návštěvníky, sledující a fanoušky esportu v rámci dotazníkového šetření. Pohled hráčů na českou scénu a hraní obecně je zasazen do individuálních rozhovorů. Z poznatků v teoretické a praktické části je vytvořen projekt …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is the consumer behavior of visitors to sports events. The theoretical part defines important concepts of this topic. The practical part examines visitors, watchers and fans of sports in a questionnaire survey. The view of players on the Czech scene and playing in general is embedded in individual conversations. The LOBBY - TOUCH THE FUTURE project is created from the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horňák, Marek. Spotřebitelské chování návštěvníků esportových akcí. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování
Jan Popovský -
Spotřebitelské chování
Martina Dvořáčková -
Spotřebitelské chování
Jana Hanzalová -
Spotřebitelské chování: Proč spotřebitelé nakupují padělané zboží
Layla Hijazi -
Spotřebitelské chování
Matthias Nazarčuk -
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová