Bc. Marek Horňák

Master's thesis

Spotřebitelské chování návštěvníků esportových akcí

Consumer behaviour within Esport Events
Anotácia:
Tématem této diplomové práce je spotřebitelské chování návštěvníků esportových akcí. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy k pochopení tohoto tématu. Praktická část zkoumá návštěvníky, sledující a fanoušky esportu v rámci dotazníkového šetření. Pohled hráčů na českou scénu a hraní obecně je zasazen do individuálních rozhovorů. Z poznatků v teoretické a praktické části je vytvořen projekt …viac
Abstract:
The topic of this diploma thesis is the consumer behavior of visitors to sports events. The theoretical part defines important concepts of this topic. The practical part examines visitors, watchers and fans of sports in a questionnaire survey. The view of players on the Czech scene and playing in general is embedded in individual conversations. The LOBBY - TOUCH THE FUTURE project is created from the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Horňák, Marek. Spotřebitelské chování návštěvníků esportových akcí. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications

Práce na příbuzné téma