Spotřebitelské chování návštěvníků esportových akcí – Bc. Marek Horňák
Bc. Marek Horňák
Master's thesis
Spotřebitelské chování návštěvníků esportových akcí
Consumer behaviour within Esport Events
Abstract:
Tématem této diplomové práce je spotřebitelské chování návštěvníků esportových akcí. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy k pochopení tohoto tématu. Praktická část zkoumá návštěvníky, sledující a fanoušky esportu v rámci dotazníkového šetření. Pohled hráčů na českou scénu a hraní obecně je zasazen do individuálních rozhovorů. Z poznatků v teoretické a praktické části je vytvořen projekt …moreAbstract:
The topic of this diploma thesis is the consumer behavior of visitors to sports events. The theoretical part defines important concepts of this topic. The practical part examines visitors, watchers and fans of sports in a questionnaire survey. The view of players on the Czech scene and playing in general is embedded in individual conversations. The LOBBY - TOUCH THE FUTURE project is created from the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Horňák, Marek. Spotřebitelské chování návštěvníků esportových akcí. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské chování
Jan Popovský -
Spotřebitelské chování
Martina Dvořáčková -
Spotřebitelské chování
Jana Hanzalová -
Spotřebitelské chování: Proč spotřebitelé nakupují padělané zboží
Layla Hijazi -
Spotřebitelské chování
Matthias Nazarčuk -
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová