Projekt zlepšení konkurenčního postavení internetového obchodu 4store.cz – Ing. Jiří MAŇÁSEK
Ing. Jiří MAŇÁSEK
Diplomová práce
Projekt zlepšení konkurenčního postavení internetového obchodu 4store.cz
A project to increase the competitive position of an intenet store 4store.cz
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zlepšit konkurenční postavení internetového obchodu 4store.cz na trhu s výpočetní technikou a elektronikou. Začátek práce se zabývá teoretickými poznatky z oblasti internetového marketingu s převážným zaměřením na optimalizaci SEO. V praktické části jsem stručně představil majitele internetového obchodu firmu MACHIN.CZ s.r.o. Analytická část se týká důkladného rozboru …víceAbstract:
The aim of this Diploma Thesis is to improve the competitive position of the internet shop 4store.cz in the computer technology and electronics market. The first part of the thesis deals with theoretical knowledge from the area of internet marketing with major focus on Search Engine Optimization (SEO). The practical part covers a brief introduction of the internet shop owner, the company MACHIN CZ …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8296
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAŇÁSEK, Jiří. Projekt zlepšení konkurenčního postavení internetového obchodu 4store.cz. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Internetový marketing a jeho uplatnění na českém trhu
Zdeněk Přech -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internetový marketing vybrané společnosti
Daniela Vepryk -
Internetový marketing
Hana KOTNOUROVÁ