Uplatnění pedagogické diagnostiky na 1. stupniZŠ – Michaela Malíková
Michaela Malíková
Diplomová práce
Uplatnění pedagogické diagnostiky na 1. stupniZŠ
THE USE OF EDUCATIONAL ASSESSMENT AT PRIMARY SCHOOL
Anotace:
Diplomová práce řeší využití metod pedagogické diagnostiky v primární škole se zaměřením na problematiku přechodu dítěte z posledního ročníku mateřské školy do prvního ročníku školy základní. V praktické části za pomoci aplikace metod pedagogické diagnositky zjišťuje úroveň připravenosti na školu s cílem identifikovat tzv. rizikové dítě a navrhuje opatřeníAbstract:
My diploma project deals with the problems of the use of educational assessment at primary school and the problems that pupils could have when enter the primary school. The practical part contains the examples of the use of educational assessment and suggests the possibilities of the remedy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2010
- Vedoucí: Hana Spáčilová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 12. 2009 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a anglický jazyk pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Project of Managing Credit Risk of the Selected Portfolio of the Bank Risk Exposures by using the Methods of Basel III.
Galina Saenko -
Behind the scenes of a two-stage game: Dynamics between the European Commission and the Council in fiscal enforcement in the EU
Hendrik de Pagter -
Analysis of the Financial Statements in the Novartis and Pfizer Companies and their Impact on the Management of the Company
Munira Iadgarova -
Metody pedagogického hodnocení na ZŠ
Lenka Adámková -
Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální
Vladislava KAISEROVÁ -
Ověřování metodiky vybraných oblastí pedagogické diagnostiky pro žáky 2. a 3. třídy
Klára MACOŠKOVÁ -
Postoje předškolních pedagogů k dětem s problémy a poruchami emoci a chování napříč spektrem programů mateřských škol
Veronika Buchtová
Název
Vložil
Vloženo
Práva