Analýza internetové marketingové komunikace e-shopu fajntricko.sk – Jaroslav Klimecký
Jaroslav Klimecký
Bakalářská práce
Analýza internetové marketingové komunikace e-shopu fajntricko.sk
Internet Marketing Communication Analysis for E-shop Fajntricko.sk
Anotace:
Cieľom bakalárskej práce je navrhnúť realizovateľné zlepšenie internetovej marketingovej komunikácie pre e-shop fajntricko.sk. V teoretickej časti je spracovaná literárna rešerš týkajúca sa marketingovej komunikácie na internete. Úvod praktickej časti popisuje základne informácie o internetovom obchode. Následne je prevedená analýza jednotlivých foriem internetovej marketingovej komunikácie ako aj …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to suggest applicable improvement of online marketing communication for e-shop fajntricko.sk. The theoretical part consist of compilated research of literature on online marketing. Prologue of the practical part is offering basic information about the e-shop. After that, it shows executed analysis of different tools of online marke-ting communication, as well as identified …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zveřejnit od: 16. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Klimecký, Jaroslav. Analýza internetové marketingové komunikace e-shopu fajntricko.sk. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia OOCR Slovenský raj & Spiš: Benchmarkingová štúdia
Barbora Bašková -
Online marketingová komunikácia penziónu Harmonia
Silvia Machová -
Marketingová komunikácia na sociálnych médiách a jej vplyv na spotrebné chovanie mladých ľudi
Dominika Korenková -
Marketingová komunikácia spoločnosti Autobusová doprava Púchov, a. s. s využitím informačných technológií
Andrea Gašpárková -
Marketingová komunikácia firmy Solid Systém
Filip Fandl -
Marketingová stratégia náboženského zoskupenia Hare Krishna na Slovensku
Michaela Eliášová -
E-shop pro počítačové a konzolové hry
David Nyč