Bc. Petra Metelková, DiS.

Diplomová práce

Vliv reklamy na spotřebitele

The impact of advertising on consumers
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na základě vybraných marketingových metod zhodnocení současného vlivu reklamy vybrané společnosti na spotřebitele a poté na základě zjištěných výsledků navržení doporučení pro zlepšení. Autorka si pro účely diplomové práce zvolila Obchodně podnikatelskou fakultu v Karviné. Práce se okrajově zabývá marketingovou komunikací, podrobněji se věnuje reklamě, která je v dnešní …více
Abstract:
The aim of the master´s thesis would be an evaluation based on chosen marketing methods of the current influence of advertisement of the selected company on the consumers and in terms of determining results designed recommendations for improvement. The author chose for the purposes of the thesis the School of Business Administration in Karviná. The thesis is dealing with marketing communication, and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/l51kl/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management