Vliv reklamy na spotřebitele – Bc. Petra Metelková, DiS.
Bc. Petra Metelková, DiS.
Diplomová práce
Vliv reklamy na spotřebitele
The impact of advertising on consumers
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na základě vybraných marketingových metod zhodnocení současného vlivu reklamy vybrané společnosti na spotřebitele a poté na základě zjištěných výsledků navržení doporučení pro zlepšení. Autorka si pro účely diplomové práce zvolila Obchodně podnikatelskou fakultu v Karviné. Práce se okrajově zabývá marketingovou komunikací, podrobněji se věnuje reklamě, která je v dnešní …víceAbstract:
The aim of the master´s thesis would be an evaluation based on chosen marketing methods of the current influence of advertisement of the selected company on the consumers and in terms of determining results designed recommendations for improvement. The author chose for the purposes of the thesis the School of Business Administration in Karviná. The thesis is dealing with marketing communication, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/l51kl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Marketingová komunikace společnosti MODUS, spol. s. r. o.
Nikola Jedličková -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará -
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
David Brandejs -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Michaela Ho -
Marketingová komunikace Zoo Zlín na sociálních sítích
Kateřina Holíková -
Možnosti měření efektivnosti influencerské marketingové komunikace na Instagramu
Radim Zacios -
Webový nástroj pro hodnocení online marketingové komunikace
David Brandejs