Bc. Petra Metelková, DiS.
Master's thesis
Vliv reklamy na spotřebitele
The impact of advertising on consumers
Abstract:
Cílem této diplomové práce je na základě vybraných marketingových metod zhodnocení současného vlivu reklamy vybrané společnosti na spotřebitele a poté na základě zjištěných výsledků navržení doporučení pro zlepšení. Autorka si pro účely diplomové práce zvolila Obchodně podnikatelskou fakultu v Karviné. Práce se okrajově zabývá marketingovou komunikací, podrobněji se věnuje reklamě, která je v dnešní …moreAbstract:
The aim of the master´s thesis would be an evaluation based on chosen marketing methods of the current influence of advertisement of the selected company on the consumers and in terms of determining results designed recommendations for improvement. The author chose for the purposes of the thesis the School of Business Administration in Karviná. The thesis is dealing with marketing communication, and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/l51kl/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Marketingová komunikace společnosti MODUS, spol. s. r. o.
Nikola Jedličková -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará -
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
David Brandejs -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Michaela Ho -
Marketingová komunikace Zoo Zlín na sociálních sítích
Kateřina Holíková -
Možnosti měření efektivnosti influencerské marketingové komunikace na Instagramu
Radim Zacios -
Webový nástroj pro hodnocení online marketingové komunikace
David Brandejs