Bc. Petra Metelková, DiS.

Master's thesis

Vliv reklamy na spotřebitele

The impact of advertising on consumers
Abstract:
Cílem této diplomové práce je na základě vybraných marketingových metod zhodnocení současného vlivu reklamy vybrané společnosti na spotřebitele a poté na základě zjištěných výsledků navržení doporučení pro zlepšení. Autorka si pro účely diplomové práce zvolila Obchodně podnikatelskou fakultu v Karviné. Práce se okrajově zabývá marketingovou komunikací, podrobněji se věnuje reklamě, která je v dnešní …more
Abstract:
The aim of the master´s thesis would be an evaluation based on chosen marketing methods of the current influence of advertisement of the selected company on the consumers and in terms of determining results designed recommendations for improvement. The author chose for the purposes of the thesis the School of Business Administration in Karviná. The thesis is dealing with marketing communication, and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné