Současné proměny hospodské a pivní kultury v Plzeňském kraji – Barbora Soldátová
Barbora Soldátová
Bakalářská práce
Současné proměny hospodské a pivní kultury v Plzeňském kraji
Current changes in beer and pub culture in the Pilsen region
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním současné podoby pivní a hospodské kultury ve třech různých oblastech v rámci Plzeňského kraje (příměstské obci Líně, krajském městě Plzni a tradičním centru Chodska Domažlicích). Teoretická část práce popisuje historii piva, pivovarnictví a hospod a vymezuje důležité aspekty pivní a hospodské kultury. Cílem práce je kromě samotného srovnání těchto kultur ve …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on comparing beer and pub culture in three different locations in Pilsen region (a suburban village Líně, a statutory city Pilsen and a traditional ethnographic center Domažlice). The theoretical part of this thesis describes the history of beer, brewing, and pubs, and defines important aspects of beer and pub culture. The aim of this work is not only comparing these two …víceKlíčová slova
pivo pivovarnictví hospoda pivní kultura hospodská kultura společnost štamgast Plzeň Líně Domažlice
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73761
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Zuzana Malcová
- Oponent: Věra Skopová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73761
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Geografie piva - zhodnocení prostorového rozložení restauračních zařízení v Plzni dle nabídky točeného piva
Ondřej VÁCHAL -
Analýza on-line firemních komunikačních procesů se zaměřením na on-line komunikaci ve Futured apps s.r.o v době pandemie COVID-19
Eva Vašíčková -
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
On-line dětská pornografie
Jakub Tuček -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
From On-site to On-line: How COVID-19 Changed the World of Interpreting
Petra Kapitančíková -
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
Activation and inflammatory profiling of Schwann cells by mitochondrial damage associated molecular patterns – in vitro model of RT4 schwannoma cell line
Andrea Korimová