Bc. Marek KUBNÝ
Master's thesis
Hodnocení žáků na 2. stupni základní školy
Assessment of the pupils at lower secondary schools
Abstract:
Tématem diplomové práce je "Hodnocení žáků na 2. stupni základní školy". Práce je rozdělená na teoretickou a empirickou část. Teoretická část obsahuje kapitoly věnované definici pojmu hodnocení, školnímu hodnocení, cílům, funkcím, metodám a formám hodnocení. Druhá část teoretické části je věnována formativnímu hodnocení, které můžeme považovat za fenomén dnešní doby. Kapitoly formativního hodnocení …moreAbstract:
The topic of the thesis is "Assessment of the pupils at lower secondary school", which is divided into theoretical and empirical parts. The theoretical part contains chapters devoted to the definition of the concept of evaluation, school evaluation, objectives, functions, methods and forms of evaluation. The second part of the theoretical part is devoted to formative assessment, which can be considered …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Marek Václavík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUBNÝ, Marek. Hodnocení žáků na 2. stupni základní školy. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / Physical Education - Civic Education
Theses on a related topic
-
Význam formativního hodnocení v hodinách anglického jazyka
Simona HEJHALOVÁ -
Zkušenosti se zaváděním formativního hodnocení v praxi na 2. stupni vybrané základní školy v hodinách českého jazyka
Simona Suchánková -
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová -
Formativní hodnocení za podpory online nástrojů na českých základních školách
Lucie Pavelková -
Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele
Radka Křídlová -
Trendové metody hodnocení pracovních výkonů zaměstnanců podniku
Nikola Krotká -
Metody hodnocení kvality DSGE modelu
Luděk Matějíček -
Trendové metody hodnocení pracovního výkonu zaměstnanců podniku
Yelena Axyonenko