Petra Vůjtěchová
Bachelor's thesis
Obchodní jednání s partnerem ze Singapuru
Negotiation with business partner from Singapore
Abstract:
Práce nazvaná Obchodní jednání s partnerem ze Singapuru má za hlavní cíl přiblížit toto teritorium, jako potenciálního obchodního partnera. Obsahuje jak geografické, demografické, tak i praktické poznatky o tomto ostrovním státě. Převážná část je věnována průběhu a zvyklostem obchodního jednání se singapurskými obchodníky.Abstract:
This Bachelor thesis explores criteria for doing business in Singapore. Document highlights the key moments of negotiating. It includes both geographic, demographic, and practical knowledge about this island state. The main part is devoted to the practice and business conduct to Singaporean businessmen.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25629
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2011
- Supervisor: Soňa Gullová
- Reader: Anna Klosová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25629
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Social and Business Etiquette: A Phrasebank for Managers
Patricia SEDLÁŘOVÁ -
Etiquette of Business Meetings
Veronika POSPÍŠILOVÁ -
As-Salamu 'Alaykum: A Cross-Cultural Analysis of Business and Social Etiquette in the United States of America and the United Arab Emirates
Martin DVOŘÁČEK -
A Cross-Cultural Analysis of Business and Social Etiquette in the United Kingdom and the Czech Republic
Adéla HABRNALOVÁ -
Specialities of professional etiquette and business protocol in France
Jana Veselá -
ETIKETA OBCHODNÍHO JEDNÁNÍ V ČESKÉ REPUBLICE A V RUSKÉ FEDERACI
Iryna VEPRYKOVÁ -
Čínská obchodní etiketa
Dominika Pokorná -
Etiketa jako součást firemní kultury a její význam pro vybranou společnost
Valeriia Tiurkina