Bc. Vladimír Kurz

Diplomová práce

Customer experience v oblasti B2B marketingu

Customer experience in B2B marketing
Anotace:
Tato diplomová práce řeší zákaznickou zkušenost v oblasti B2B. Cílem práce bylo navrhnout konkrétní aktivity a strategií zlepšení zákaznické zkušenosti ve firmě Grundfos pro český trh. Výzkum byl proveden mezi zaměstnanci působícími na českém trhu prostřednictvím dotazníkového šetření. Výsledky výzkumu a analýza ukázala, že klíčovým prvkem pro zlepšení a budoucí tvorbu zákaznické zkušenosti bude lidský …více
Abstract:
This thesis addresses customer experience in the B2B domain. The aim of the thesis was to propose specific activities and strategies to improve customer experience in Grundfos for the Czech market. The research was conducted among employees operating in the Czech market through a questionnaire survey. The research results and analysis showed that the human factor will be the key element for improving …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Oponent: Martin Přibyl, Ph.D. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON