Customer experience v oblasti B2B marketingu – Bc. Vladimír Kurz
Bc. Vladimír Kurz
Diplomová práce
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Customer experience in B2B marketing
Anotace:
Tato diplomová práce řeší zákaznickou zkušenost v oblasti B2B. Cílem práce bylo navrhnout konkrétní aktivity a strategií zlepšení zákaznické zkušenosti ve firmě Grundfos pro český trh. Výzkum byl proveden mezi zaměstnanci působícími na českém trhu prostřednictvím dotazníkového šetření. Výsledky výzkumu a analýza ukázala, že klíčovým prvkem pro zlepšení a budoucí tvorbu zákaznické zkušenosti bude lidský …víceAbstract:
This thesis addresses customer experience in the B2B domain. The aim of the thesis was to propose specific activities and strategies to improve customer experience in Grundfos for the Czech market. The research was conducted among employees operating in the Czech market through a questionnaire survey. The research results and analysis showed that the human factor will be the key element for improving …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Martin Přibyl, Ph.D. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program / obor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti
Tereza Pavlová -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Foreign students' Customer Experience at the MIMG program from the University of Economics, Prague
David Mejia Perdomo