Customer experience v oblasti B2B marketingu – Bc. Vladimír Kurz
Bc. Vladimír Kurz
Master's thesis
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Customer experience in B2B marketing
Abstract:
Tato diplomová práce řeší zákaznickou zkušenost v oblasti B2B. Cílem práce bylo navrhnout konkrétní aktivity a strategií zlepšení zákaznické zkušenosti ve firmě Grundfos pro český trh. Výzkum byl proveden mezi zaměstnanci působícími na českém trhu prostřednictvím dotazníkového šetření. Výsledky výzkumu a analýza ukázala, že klíčovým prvkem pro zlepšení a budoucí tvorbu zákaznické zkušenosti bude lidský …moreAbstract:
This thesis addresses customer experience in the B2B domain. The aim of the thesis was to propose specific activities and strategies to improve customer experience in Grundfos for the Czech market. The research was conducted among employees operating in the Czech market through a questionnaire survey. The research results and analysis showed that the human factor will be the key element for improving …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Reader: Martin Přibyl, Ph.D. MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme / field:
Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti
Tereza Pavlová -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Foreign students' Customer Experience at the MIMG program from the University of Economics, Prague
David Mejia Perdomo