Bc. Vladimír Kurz

Master's thesis

Customer experience v oblasti B2B marketingu

Customer experience in B2B marketing
Abstract:
Tato diplomová práce řeší zákaznickou zkušenost v oblasti B2B. Cílem práce bylo navrhnout konkrétní aktivity a strategií zlepšení zákaznické zkušenosti ve firmě Grundfos pro český trh. Výzkum byl proveden mezi zaměstnanci působícími na českém trhu prostřednictvím dotazníkového šetření. Výsledky výzkumu a analýza ukázala, že klíčovým prvkem pro zlepšení a budoucí tvorbu zákaznické zkušenosti bude lidský …more
Abstract:
This thesis addresses customer experience in the B2B domain. The aim of the thesis was to propose specific activities and strategies to improve customer experience in Grundfos for the Czech market. The research was conducted among employees operating in the Czech market through a questionnaire survey. The research results and analysis showed that the human factor will be the key element for improving …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Reader: Martin Přibyl, Ph.D. MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON