Muži v roli učitele mateřské školy – Bc. Jiří SEMERÁD
Bc. Jiří SEMERÁD
Diplomová práce
Muži v roli učitele mateřské školy
The men in the role of kindergarten teacher
Anotace:
Diplomová práce se zabývá oblastí předškolního vzdělávání a dochází v ní ke zkoumání problematiky mužů v rolích učitelů v mateřských školách a jejich pozitivního či negativního přínosu pro výchovně-vzdělávací proces v rámci předškolního vzdělávání. Cílem diplomové práce je definovat skutečnosti ovlivňující nízký počet mužů v rolích učitelů mateřských škol a konkretizovat oblasti pozitivního i negativního …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of pre-school education and examines the issues of men working in the roles of nursery school teachers and of their positive or negative contribution to the pre-school educational process. The aim of the thesis is to define the factors behind the low number of men working as nursery school teachers and to identify areas of their positive and negative contribution to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Jaroslav Veteška, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEMERÁD, Jiří. Muži v roli učitele mateřské školy. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Úroveň komunikativních kompetencí dětí ukončujících předškolní vzdělávání
Veronika Skalská -
Motivační faktory výběru profese: Učitelka v mateřské škole
Gabriela TYRLÍKOVÁ -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Profese učitelky v mateřské škole
Silvie PUTALOVÁ -
Vnímání profese a sebepojetí předškolních pedagogů
Veronika Buňatová